اجاره ماشین سفرآلامو انتخاب برترین ها
نوشته شده توسط : سفرآلامو

این منجر به پیشرفت الگوریتم های پیش بینی اول هشدار از دست دادن (سفرآلامو ) اجاره خودرو  و به ثمر رساندن راننده می شود. لوکینز می گوید که در سه تا پنج سال رکورد رانندگی بسیار بیشتر تعریف و در دسترس برای فروشندگان مانند حامل های بیمه خواهد بود. در حالی که این روند ممکن است موجب برادر بزرگ شود، و مفاهیم حفاظت از داده ها نباید به آسانی مورد توجه قرار گیرد، این امر وضوح می دهد که می تواند به صورت مفیدی مورد استفاده قرار گیرد.

در سفرآلامو نرخ بیمه برای رانندگی کامیون برای رانندگان زیر 30 سال گران تمام می شود. این مانع مخصوصا برای کسب و کارهای خانوادگی است که در آن ناوگان کوچک کار می کنند؛ چرا که به طور موثر باعث می شود فرزندان صاحبان مشارکت در یک بخش حیاتی از کسب و کار. داده های مخابراتی معادله را تغییر می دهد. لوقنس می گوید: “آنها در حال استفاده از تکنولوژی های مخابراتی هستند تا بتوانند سن حاملگی را برای رانندگان قابل قبول پایین بیاورند. آنها به دنبال چگونگی رانندگی و راندن آنها در یک سطل سن هستند.”

این می تواند در ایالات سفرآلامو اجاره خودرو  به رانندگان زیر 25 سال، با محدوده سنی با بالاترین خطر و در نتیجه بالاترین هزینه های بیمه اعمال شود. تا کنون رانندگان جوان باید سالها رانندگی بدون سقوط یا جریمه ترافیکی را برای اثبات این که سالم هستند، جمع آوری کنند. با نمره بر اساس الگوهای رانندگی واقعی، آنها اکنون می توانند ثابت کنند که رانندگان ایمن بسیار سریعتر هستند. این حامل ها می توانند برای مشتریان زیر 25 ساله که به طور سنتی از اجاره یک خودرو ممنوع است، به عنوان مثال مجازات شوند.

با شرکت های شبکه حمل و نقل مانند اور و سفرآلامو  رنت ماشین ، فیل در اتاق پیدا کردن راهی برای مطمئن شدن از آن رانندگان به درستی. همانطور که الگوهای رانندگی بسیار متمایز هستند، سفرآلامو می تواند شخصی را از رانندگی کسب و کار جدا کند. لوقنس می گوید: “برخی از بیمه گرها شروع به وارد شدن به این فضا کرده اند.

تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و ارزیابی ریسک در ناوگان، مدل های خودرو، محدودیت های سرعت، الگوهای ترافیکی و انواع جاده ها وعده های زیادی را به همراه دارد، اما ما سطح زمین را فقط خراشیده ایم. با این حال، ابزار ارزیابی ریسک در حال حاضر در محل برای هر ناوگان با سیستم سفرآلامو راست.

من اخیرا با یک نماینده از یک تولید کننده خودرو درگیر در مشارکت مخابراتی صحبت کردم. او از یک مشتری ناوگان آگاه شد که در اثر تصادف جاده ای رنج می برد. این شرکت بعد از این واقعیت که داده های تلماتیای راننده را به نمایش گذاشت، نشان داد که او پیش بینی «حادثه در انتظار رخداد» است.

این اطلاعات عملی بود، کرایه ماشین اگر فقط قبل از تصادف دسترسی داشت. این راننده ممکن است مربیگری کرده باشد و ممکن است تصادف از بین برود. این نوع دانش موجود در حال حاضر قدرتمند ترین و قانع کننده ترین مزیت است که هر سیستم مخابراتی می تواند ارائه دهد.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: